חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
בריאות

מדוע כדאי להשתמש במי פנים ללא אלכוהול?

מערכת שורש  ה שבט, תשפד  15/01/2024

גם אם אתם לא שותים אלכוהול יכול להיות שאתם מורחים אותו על הפנים. למה טוב להימנע מכך?

תגיות:
הידעתם? גם אם אתם לא שותים אלכוהול יכול להיות שאתם מורחים אותו על הפנים!
מי פנים הם מצרך חובה בשגרת הטיפוח של כל אחד ואחת מאיתנו. הם שומרים על העור נקי מפגמים, מעשירים אותו בלחות, מכילים כמובן את מרכיב האנטי - אייגינג שכולנו כל כך אוהבים ומעצימים ספיגה של חומרים חיוניים לפנים. אמנם, לא כל רכיב במי הפנים שלכם הוא חיוני לשמירה על עור בריא ונקי מפגמים. חומרים מסוימים עשויים אף להזיק יותר מלהועיל. למשל, האלכוהול, שעשוי לגרום לעור שלכם להפוך למגורה וכן להחמיר בעיות קיימות כמו אקנה ועור יבש. אז.. הנה הסיבות מדוע מי פנים ללא אלכוהול הם המוצר המושלם עבורכם.

סיבה ראשונה: שמירה על הלחות הטבעית של העור
הלחות הטבעית מזינה ומסייעת בשמירה על נקבוביות העור. שמירה על איזון בלחות העור חשובה לכל סוגי העור, מעור יבש ועד שמנוני. אלכוהול ידוע בתכונותיו המייבשות, מה שמגדיל את הסיכון של ייבוש יתר על המידה. חוסר האיזון בלחות העור עשוי לגרום ל-2 בעיות עיקריות: הראשונה, עור יבש ומגורה ואילו השנייה היא עור שמנוני יתר על המידה. שמנוניות עודפת של העור עשויה להיגרם כתוצאה מפיצוי העור היבש על המחסור בשומנים.

סיבה שנייה: תפקוד תקין של מחסום העור
לעור שלנו יש מחסום טבעי המגן עליו מפני הסביבה רובצת החיידקים ומסייע בשמירה על הלחות, שאת חשיבותה הסברתי בפסקה הקודמת. רחיצת פנים בחומרים שאינם כוללים אלכוהול עוזרת לשמור על מחסום זה, תוך כדי שהיא מאפשרת ניקוי יסודי מבלי להתפשר על ההגנה הטבעית של העור.

סיבה שלישית: עור בעל נטייה לאקנה
עור עם בעיית פצעי אקנה, לרוב סובל מיובש ומגירוי יתר. במקרים מסוימים היובש שעשוי לגרום לעור לפצות בשמנוניות הוא זה שגורם לפצעים להופיע. לכן, יש להעדיף תרחיצי פנים ללא אלכוהול, כיוון שהם מנקים ומחטאים את העור מבלי להחמיר בעיות אקנה קיימות או גורמים ליובש נוסף.

סיבה רביעית: חשש מפגיעה או גירוי בעור
בין אם אתם סובלים מרגישות יתר ובין אם יש לכם עור פנים יחסית בריא, עור הפנים שלנו הוא רגיש. מוצרים הכוללים אלכוהול לשטיפת פנים מעלים את הסיכוי לפגיעה או גירוי מיותר בעור. יתר על כן, הם עשויים לגרום לתחושת צריבה לא נעימה. שטיפת פנים ללא אלכוהול נעימה יותר ופחות מזיקה לעור הפנים העדין.

לסיכום, שימוש באלכוהול עשוי להפחית את הסיכוי לחלות בסרטן או למנוע מחלות לב ואף לסייע לאלו שמאוד רוצים "לתפוס ראש", אך לעור הפנים שלנו, הוא ממש אבל ממש איננו מומלץ. לכן, להבא לפני שאתם רוכשים מי פנים, בדקו בטבלת המרכיבים אם הם כוללים את הרכיב המשכר. אלכוהול עשוי לגרום נזקים לכל סוגי העור, אפילו למעטים מאיתנו בעלי העור החלק והכמעט מושלם.
freepik
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
הכלים שיגנו על המרחב האישי הפיזי והרגשי שלךמערכת שורשמהם הכלים שיגנו על המרחב האישי, הפיזי והרגשי שלכם, איך תוכלו לשמור על בטיחותכם ומה עוד עליכם לדעת
לייבא תרופות מחו"ל זה כבר לא סיפור - כך תעשו זאת בקלותמערכת שורשבהליך ייבוא תרופות חשוב לפנות ל"בית מקרחת מקוון" שיש לו ניסיון עשיר בתחום זה. בית המרקחת יוכל לאתר את התרופה המבוקשת בחו"ל במחיר הטוב ביותר וידאג להביאה עם משלוח מיוחד ישירות לבית הלקוח
בחירת כתרים איכותיים לשיניים לחיוך קורןמערכת שורשכתרים דנטליים הם השקעה רבת ערך בבריאות הפה וברווחה הכללית שלך. על ידי בחירת איש מקצוע מכובד ומיומן לצרכי הכתר הדנטלי שלך, אתה מבטיח שתקבל את השחזורים האיכותיים ביותר
שם השולח
תוכן ההודעה